strona jest obecnie w przebudowie, pełna odsłona wkrótce
Nauczyciele – ludzie wyjątkowi, zaangażowani, wielkiego serca. Twoim dzieckiem uważnie zajmą się: nauczyciele wychowania przedszkolnego, pedagodzy, psycholodzy, terapeuta zajęciowy, terapeuta SI, terapeuta Johansena, terapeuta Neuroflow, logopedzi, oligofrenopedagog, fizjoterapeuta, terapeuta behawioralny, specjalista terapii EEG Biofeedback, terapeuci dzieci autystycznych i anglista.
Założyciel i Dyrektor Niepublicznego Przedszkola Tom Bombadil, 20 -y rok prowadzi przedszkole tworząc przyjazne miejsce dla dzieci i ich rodziców. Z wykształcenia jest Pedagogiem Szkolnym, a kwalifikacje zdobywała na Uniwersytecie Mikołaja Kopernika w Toruniu, jest też absolwentem Studiów Podyplomowych na Uniwersytecie Warszawskim o specjalności: Waldorfska Pedagogika Przedszkolna i Studiów Podyplomowych w Grudziądzkiej Szkole Wyższej z Zarządzania Oświatą. Stawiając na rozwój kadry sama bierze udział w szkoleniach i kursach, w ostatnim czasie m. in. w kursie Wczesnego Wspomagania Dziecka Autystycznego, w zajęciach warsztatowych w ramach „Szkoły dla rodziców i nauczycieli” oraz w szkoleniu dr Justyny Leszki z nauki czytania Metodą Krakowską.
Praca to jej pasja, a w pracy szczególnie śpiew, baśnie i każdy rodzaj twórczości, jaki można uprawiać z dzieckiem. Napisała dla przedszkola Koncepcję Pracy, która dała podwaliny Programowi Autorskiemu „W przyjaźni ze sobą i ze światem” realizowanemu w przedszkolu. Każdego dnia patrzy w dziecięce oczy i nabiera pewności, że to, co proponuje w przedszkolu daje dzieciom radość i szczęście.
Ważne jest dla Niej poznanie i uszanowanie indywidualności dziecka i takie jego prowadzenie, by osiągnęło pełnię harmonijnego rozwoju i zdrowia dzięki pełnowartościowej diecie.
Zajrzyjcie pod dach Toma Bombadila. Miejsce, które stworzyła jest piękne! Jest w nim przestrzeń zarówno dla dzieci zdrowych jak i niepełnosprawnych.
Wicedyrektor, psycholog, koordynator ds. dzieci niepełnosprawnych i nauczyciel wspierający dzieci niepełnosprawne w Niepublicznym Przedszkolu Tom Bombadil. Absolwentka Uniwersytetu Kardynała Stefana Wyszyńskiego w Warszawie o kierunku Psychologia. Uczestniczka kursów doskonalących, posiada warsztat pracy zarówno z dziećmi jak i z rodzicami. Ukończyła kwalifikacyjny kurs dla nauczycieli z zakresu Oligofrenopedagogiki oraz Wczesnego Wspomagania Dziecka Autystycznego, kurs nauki Systemu Językowo – Migowego na poziomie KSS I, brała także udział w warsztatach dotyczących symultaniczno – sekwencyjnej nauki czytania. Sama biorąc udział w zajęciach warsztatowych w ramach „Szkoły dla rodziców i nauczycieli” i zdobywając uprawnienia do prowadzenia kursów dla rodziców podnoszących ich kompetencje wychowawcze, prowadzi w przedszkolu dla nich „KURS BEZ KLAPSA”. Jako Trener TUS prowadzi Treningi Umiejętności Społecznych wspierające przedszkolaki w obszarze emocji i obcowania z innymi. Dzięki tym zajęciom dzieci stają się świadome swoich zasobów, by tym lepiej radzić sobie z ewentualnymi codziennymi trudnościami.
W pracy z dziećmi dba o to, by miały one szansę wyrażania siebie, swych pragnień, dążeń, potrzeb i emocji. Mając zamiłowanie muzyczne, docenia taniec i śpiew jako artystyczne formy dziecięcej ekspresji. Zgadza się z zasłyszanym zdaniem, że dziecko śpiewa zanim zacznie mówić, więc muzyką często zaczyna prowadzone przez siebie zajęcia.
Grupa I - Drużyna Elfitki Arweny
Nauczyciel w Niepublicznym Przedszkolu Tom Bombadil. Absolwentka Uniwersytetu Mikołaja Kopernika w Toruniu o kierunku Edukacja Wczesnoszkolna i Przedszkolna oraz Studiów Podyplomowych z Logopedii i Pedagogiki Waldorfskiej, a również uczestniczka ciekawych praktyk zagranicznych. Pani Monika to wykwalifikowany nauczyciel z doświadczeniem w przygotowaniu dzieci 5 i 6 letnich do szkoły. Pani Monika, właśnie z myślą o dzieciach starszych, została przeszkolona przez dr Justynę Leszkę z nauki czytania Metodą Krakowską. Ponadto dla uczenia dzieci właściwej komunikacji była uczestnikiem „Szkoły dla rodziców i nauczycieli”.
W pracy z dziećmi, jak i rodzicami ceni sobie ponad wszystko dobro dziecka i uczciwość w kontakcie z ludźmi. Pani Monika jest niezwykle odpowiedzialną, zaangażowaną i oddaną pracy osobą. Jej systematyczność i obowiązkowość pomaga dzieciom w zrozumieniu przedszkolnych zasad. Mądrość, serdeczność i cierpliwość wobec dzieci owocują zaufaniem wobec Jej osoby.
Prywatnie żona i mama dwóch chłopców. Ze swoją rodziną lubi aktywnie spędzać czas i spełniać się w ich rodzinnej pasji ogrodniczej, którą realizują wspólnie w swoim przydomowym ogródku.
Pani Amelia kończy studia licencjackie na kierunku pedagogika w zakresie terapii pedagogicznej. Ukończyła kurs kwalifikacyjny asystenta nauczyciela przedszkola, posiada również kwalifikacje do pracy z dziećmi w młodszym wieku. Jest certyfikowanym instruktorem rytmikosensoryki i trenerem zmysłoplastyki. Poszerzała swoją wiedzę poprzez liczne szkolenia, takie jak „pedagogika Montessori w szkole”, „metody efektywnej nauki - techniki pamięciowe”, „neurodydaktyka i neuroedukacja”, „rozwijanie samodzielności, innowacyjności i kreatywności uczniów” czy „pozytywna dyscyplina w żłobku i przedszkolu”. Jest w trakcie kursu na temat zagadnień „sensoplastyka” i „kontakt, czyli uważna komunikacja z dzieckiem”. Ponadto realizuje także kurs terapii karmienia, co pozwoli jej pracować z dziećmi z wybiórczością pokarmową. Swoją praktykę poszerzała pracując przez dwa lata w przedszkolu terapeutycznym z dziećmi z niepełnosprawnościami.
Jest to osoba zaangażowana, oddana pracy i dzieciom. Interesuje się nauką i doświadczaniem poprzez zmysły, neurodydaktyką oraz alternatywnymi formami edukacji. Pracując z dziećmi kieruje się empatią i zrozumieniem ich potrzeb. Uważa, że każdy człowiek zasługuje na szacunek, tym bardziej ten mały. Zarówno w kontakcie z dziećmi, jak i z rodzicami kieruje się zasadą, że kluczem do sukcesu są zaspokojone najważniejsze potrzeby.
Lubi podróżować, szczególną miłością darzy Włochy. Ceni sobie kontakt z naturą. Przyjemność sprawia jej pieczenie ciast, oglądanie filmów oraz spacerowanie, a artystycznie realizuje się poprzez pisanie wierszy. Prywatnie jest siostrą dwójki dzieci z niepełnosprawnością i szczęśliwą narzeczoną.
Grupa II - Drużyna Złotej Jagody
Nauczyciel w Niepublicznym Przedszkolu Tom Bombadil. Absolwentka Wyższej Szkoły Społeczno – Ekonomicznej w Gdańsku o kierunkach Edukacja wczesnoszkolna z wychowaniem przedszkolnym oraz Pedagogika rewalidacyjna ze wczesnym wspomaganie rozwoju. Bliska jest jej Pedagogika Marii Montessori, stwarzanie dziecku możliwości do rozwijania własnych zainteresowań, wspieranie go w jego działaniu i wyborach, a także pozwolenie na samodzielność. Wyznaje zasadę, że nie ma złej pogody na zabawę na świeżym powietrzu, a szczęśliwe dzieci nierzadko bywają brudne. Prywatnie mama dwójki bombadilowych dzieci Zojki i Kornela. Uwielbia Harrego Pottera, fantastykę w książkach i filmach oraz gry planszowe.
Nauczyciel w Niepublicznym Przedszkolu Tom Bombadil. Absolwentka Uniwersytetu Mikołaja Kopernika w Toruniu na kierunku pedagogika przedszkolna i wczesnoszkolna. Pracując z małymi dziećmi od blisko dziesięciu lat systematycznie pogłębia swoją wiedzę na licznych kursach i szkoleniach. Jest osobą otwartą i uśmiechniętą, co przekłada się na pozytywne relacje z dziećmi. Wybrała zawód, w którym wykorzystuje na co dzień swoje liczne talenty i artystyczne doświadczenia. W pracy z dziećmi przyświeca jej myśl:
"Powiedz mi, a zapomnę. Pokaż, a zapamiętam. Pozwól mi zrobić, a zrozumiem"
Prywatnie żona i mama dwóch dziewczynek. Lubi próbować nowych rzeczy, poznawać nowe miejsca i muzykować z rodziną.
Pracuje w Niepublicznym Przedszkolu Tom Bombadil od 2019r. na stanowisku opiekunki dziecięcej. Z zawodu technik hotelarstwa i technik administracji. Pracując w przedszkolu systematycznie poszerza swoją wiedzę i dokształca się poprzez różnego rodzaju szkolenia i kursy oraz specjalistyczną literaturę. Uzyskała dyplom opiekunki dziecięcej z podstawami oligofrenopedagogiki i pierwszej pomocy, zdobyła także wiedzę z zakresu funkcjonowania dzieci z zaburzeniami rozwoju, w tym ze spektrum autyzmu.
Uwielbia pracę z dziećmi i kocha zwierzęta. W przedszkolu czuwa nad akwarium i mieszkającymi w nim rybkami. Czas wolny spędza z 3-letnim synkiem. W przyszłości chciałaby podjąć studia pedagogiczne, by wspierać dzieci z trudnościami rozwojowymi pod kątem behawioralnym.
Grupa III - Drużyna Czarodzieja Gandalfa
Z wykształcenia pedagog, nauczyciel wychowania przedszkolnego, terapeuta zajęciowy i terapeuta dziecka autystycznego. Pani Joasia ukończyła Wyższą Szkołę Humanistyczno – Ekonomiczną w Łodzi na kierunku Pedagogika, jest też absolwentką Podyplomowego Studium Edukacji Niezależnej na Uniwersytecie Warszawskim, gdzie podczas studiów zdobyła doświadczenia na zagranicznych praktykach w Dreźnie i Monachium. Wciąż podnosi swoje kwalifikacje, ukończyła kurs Wczesnego Wspomagania Dziecka Autystycznego oraz brała udział w warsztatach z nauki czytania w oparciu o Metodę Krakowską i warsztatach w ramach „Szkoły dla rodziców i nauczycieli”.
Jej przygoda z Niepublicznym Przedszkolem Tom Bombadil trwa od 10 lat, jako nauczyciel ma zarówno doświadczenie, wiedzę jak i dobrą intuicję pedagogiczną. Jest niezwykle odpowiedzialną, rzetelną, uczciwą i życzliwą wobec dzieci i rodziców osobą. Prywatnie jest szczęśliwą żoną i mamą kilkuletniego synka, w życiu ceni sobie wartości rodzinne.
Terapeuta w Niepublicznym Przedszkolu Tom Bombadil. Osoba, która systematycznie pozyskuje swoją wiedzę na licznych kursach i szkoleniach. Ukończyła kurs kwalifikacyjny dla nauczycieli z zakresu oligofrenopedagogiki, autyzmu i zespołu Aspergera oraz terapii behawioralnej. Interesuję się sztuką, a ukończony kurs z arteterapii oraz sensoplastyki przekłada na codzienne, twórcze działania z dziećmi.
Jest otwartą i pogodną osobą, która swoją życzliwością emanuje na dzieci.
Praca z dziećmi daje jej dużo radości, dobro dziecka jest dla niej ważne. W relacjach ze współpracownikami dba o dobrą atmosferę oraz wzajemny szacunek. Czas wolny poświęca na podróżowanie po świecie oraz czytanie książek.
Pracuje w Niepublicznym Przedszkolu Tom Bombadil od 2019r. na stanowisku opiekunki dziecięcej. Z zawodu technik hotelarstwa i technik administracji. Pracując w przedszkolu systematycznie poszerza swoją wiedzę i dokształca się poprzez różnego rodzaju szkolenia i kursy oraz specjalistyczną literaturę. Uzyskała dyplom opiekunki dziecięcej z podstawami oligofrenopedagogiki i pierwszej pomocy, zdobyła także wiedzę z zakresu funkcjonowania dzieci z zaburzeniami rozwoju, w tym ze spektrum autyzmu.
Uwielbia pracę z dziećmi i kocha zwierzęta. W przedszkolu czuwa nad akwarium i mieszkającymi w nim rybkami. Czas wolny spędza z 3-letnim synkiem. W przyszłości chciałaby podjąć studia pedagogiczne, by wspierać dzieci z trudnościami rozwojowymi pod kątem behawioralnym.
Grupa IV - Drużyna Hobbita Bilbo Bagginsa
Pani Marcelina jest absolwentką Uniwersytetu Warmińsko – Mazurskiego w Olsztynie oraz Uniwersytetu Mikołaja Kopernika w Toruniu na kierunkach pedagogicznych. Doświadczenie zdobywała w instytucjach pomocowych, podczas pracy z dziećmi z trudnych środowisk. Obca nie jest dla niej praca z dziećmi niepełnosprawnymi, zdobyła praktyki podczas studiów w Olsztynie pomagając w tamtejszej „Zielonej Szkole”. Ponadto codziennie bierze udział w rehabilitacji niepełnosprawnego syna.
Prywatnie mama dwojga Bombadilowych przedszkolaków – 6-letniego Franka i 5-letniej Lilianki. Wolny czas najchętniej spędza z rodziną na łonie natury. Hobbistycznie rękodzielnik, przede wszystkim zajmuje się projektowaniem i wykonywaniem biżuterii oraz ozdób ze sznurka metodą makramy. Swoimi umiejętnościami chętnie dzieli się z dziećmi, wspomagając je w zajęciach plastycznych i praktycznych.
Nauczyciel w niepublicznym przedszkolu Tom Bombadil. Posiada dyplom ukończenia studiów o kierunku pedagogika wczesnoszkolna i przedszkolna oraz certyfikat z zakresu pracy z dzieckiem metodą Montessori.
Jest osobą odpowiedzialną i sumienną, czujna i uważna w pracy z dziećmi. Prywatnie szczęśliwa mężatka i mama dorosłego syna. Czas wolny poświęca na podróże i poznawanie nowych ludzi, kultur i miejsc. Lubi spacery i jazdę na rowerze, a jej sposobem na odpoczynek jest praca w ogrodzie.
personel niepedagogiczny
Czuwa nad ładem i porządkiem w przedszkolu, dba o rośliny w ogrodzie, a jej umiejętności krawieckie doceniają mali i duzi! Zawsze uśmiechnięta i pogodna wprowadza domową atmosferę u Toma Bombadila. W wolnym czasie lubi wykonywać domowe zaprawy i spacerować z psem.
Absolwentka Zespołu Szkół Gastronomiczno-Odzieżowych na kierunku: technik żywienia i gospodarstwa domowego. Kuchenne szaleństwo uprawia od 12 lat. Największe doświadczenie i wiedzę, a także pewność siebie w tym co robi zdobyła na „Pańskiej 13”, gdzie przez cały czas jej prosperowania jako restauracji pełniła funkcję szefa kuchni. Tam właśnie odkryła magię kuchni i radość gotowania.
Od 2020r. ze swojego doświadczenia i umiejętności korzysta pracując w przedszkolu. Na potęgę używa w kuchni ziół i zieleniny, toteż często korzysta z bogactwa przedszkolnych ogródków.
Posiada kurs pedagogiczny dla instruktorów praktycznej nauki zawodu. Dzięki niemu może przekazywać swoją wiedzę i doświadczenie uczniom szkół gastronomicznych.
Absolwentka Zespołu Szkół Gastronomiczno – Odzieżowych na kierunku: kucharz małej gastronomii. Pieczenie ciast i tortów to coś, co sprawia jej radość. Stale szuka nowych inspiracji i ciekawych smaków, by się w tym doskonalić. Wtorkowe domowe ciasta, które serwuje na podwieczorek uatrakcyjniają nasz jadłospis.
Pani Monika systematycznie poznaje ciekawe przepisy zróżnicowanych diet, by smacznie i zdrowo żywić przedszkolne dzieci.
Prywatnie jest szczęśliwą żoną i mamą dwójki dzieci – bombadilowej Lilki i jej starszego brata – Krystiana. Bardzo lubi góry oraz rodzinne wycieczki nad morze.
Absolwent Zespołu Szkół Gastronomiczno – Odzieżowych na kierunku: kucharz. Gotuje i piecze z zawodu i zamiłowania. Od kilkunastu lat pełni w naszym przedszkolu funkcję kucharza, gdzie każdego dnia dba o zdrowe, smaczne i zróżnicowane posiłki. Także dla dzieci ze specyficznymi wskazaniami dietetycznymi. Największą przyjemność sprawia mu pieczenie ciast. Rozwija się w tym sukcesywnie, by co tydzień raczyć dzieci nowymi, ciekawymi połączeniami smaków. Rodzice także mają szansę kosztować jego kuchni, szczególnie w okresie adaptacyjnym i przy okazji zebrań z rodzicami, gdy „coś na ząb” umila aurę spotkania.
Dzieląc pasję gotowania z p. Moniką i p. Dorotą, wujek Michał znajduje też przestrzeń na zadbanie o przedszkolny ogród i wyposażenie przedszkolnych sal. Dzięki temu panuje ład i porządek, a rzeczy użytkowe nie raz już dostały „drugie życie”.